dagen

tjäna igen!
det blev inte så mycket idag. var ute på promenad med familjen till långsjön. det var helt sjukt mycket folk! det var t.o.m korvförsäljning. PÅ ISEN! haha, jag börja skratta när jag såg det. jag är själv inte så bra på att åka helt ärligt :$ så det blev ingen skridskoåkning för min del. : ) sen när vi kom hem så käka vi korv med bröd. och nu är det slapp, och kanske Batman lite senare. ikväll ska vi äta en av mina favvorätter (: pasta med ädelostsås och fläskfilé. det e gaalet gott

nej, jag tror jag ska ta över den här bloggen. alice skriver ju ändå inte! vilken dumbom! :*
nu så sitter jag iaf vid datan och chattar me sara, och är inne på pea  (;
kanske skriver ett little inlägg efter maten, får se om jag är inne.
ha det gött och ät mycke g o d i s !

puss&kramii                                                                   /Tildu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0