dienstag

heyhey!
idag har väll inte vart så himla rolig helt ärligt, fast det hände en skit kul grej på tyskan XD.
emelie sitter bakom mig på tyskan, och då skulle hon säga kino (som betyder bio) men då sa hon keno istället, och då sa jag: lätt å vinne (för så e det på reklamen) och då skrattade alla hahahahahah, och sen sa jesper(en kille i 6f) vinn ofte eller riktigt stort, och då skrattade jag så mycket så ja började gråta! hahahahaha! herregud!
idag var det svenska läxförhör på sagor i skolan :/ vi hade calle idag igen.. men han e faktist helt okej (:
nu så kollar jag på Dr houses svåraste fall , fast jag har redan sett det här programmet ;s
ihelgen måste jag shoppa upp mitt h&m presentkort med sara ? ;) hehe, kanske sara * XD
annars får ja väll fråga nån annan, (:
imorgon ska ja klippa mig! ;o det blir nog bara topparna och lite sneare lugg .. (: har ni några förslag på andra alternativ! kommentera !

pussie

/m <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0