let's dance

DAGENS KLÄDSEL: jeans från gina,och grön tunika från gina
DAGENS SMINK: mascara,
DAGENS FRISYR: hög tofs, lät luggen hänga
DAGENS VILL HA: en tidsmaskin så tiden går snabbare ! (:
DAGENS KÖP: ehm,öhm,
DAGENS LÅT: kanye west - heartless
DAGENS HUMÖR: glader  (:
DAGENS BEHOV: att shoppa upp mitt presentkort
DAGENS BÄSTA: innebandyträningen var sjukt rolig :D
DAGENS SAKNAD: min markus skiva :'(
DAGENS DUMMASTE: att jag bröt mitt löfte :(
DAGENS FÖRVÅNING: att magdalena graaf inte e med i lets dance ! ;o

började lite med en sammanfattning. :)
idag så var jag med alice och mollie hemma hos alice.. :) vi gjorde lite läxor och jag blev klar med min saga, :D den blev liksom inte bäst i världshistorien men men :) får väll duga ändå..
nu är det 8 DAGAR KVAR . ojoijojojjojojj, det börjar bli dags att börja packa snart.. !
nu tittar jag på let's dance och slappar me familu. innebandyträningen var sjukt rolig idag! mycket roliga övningar! så vill vi ha mer ! den som vill shoppa med mig imorgon på förmiddan hör av er !!!!!!

pussis !

/maaatilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0