Måndag,

tjääääääänare
sorry att jag inte skrivit ;s jag skäms lite grann :)
jag får damp på alice att hon inte skriver ETT SKIT ! vafan skulle vi ha blogg för :P <3
till idag
först hängde jag med emelie&sofia hem till sofia (: vi åt bullar,pluggade och mööööös <3
vid 4 så gick ja&emelie hem,för att sofia skulle typ nånstans.
så nu e det chill hemma, skriver gb på pea med emmu <3, haha, hon vägrar byta msn, för hon säger att det e kul att få gbn, hahahhahahaha <3 typiskt henne XD
lyssnar på mjusic gör ja också :D
idag hade vi vikarie hela jävla dan .. -.-  först på eng hade vi nån som hette calle som var 19 ? herregud ...
sen hade vi på matten&no bengt-åke som är 71 ? HERREGUUUUUD ...!
och sen på gympan hade vi en sjuk kille :/ asså allvarligt han var fett myyyysko :S
jaja,  läxor måste väl göras...
/ m <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0