matilda igen

tjooo!
vill först och främst säga att gårdagen var fantastisk, hur mycket raketer som helst! det var jätte vackert!
men såklart glömde jag kameran inomhus :/ asså det e typiskt mig... !
gårdagens meny bestod av:

förätt: Räkcoctail med tigerräkor och pilgrimsmusslor och sallad.
huvudrätt: oxfilé/fläskfilé med mandelpotatis 4 olika såser och sallad.
efterrätt: gino (kiwi,jordgubbar,banan på me vitchoklad in i ugnen) med glass.
kanapéer: räkor, creme fraiche, rom, och en dillkvist.

helt underbart rättare sagt! till idag.
klockan är 11.09 halva huset sover. mattias,anna,albin,hugo,mia leffe sov här. så det e jag,bröderna,albin,hugo och mattias som e vakna. resten sleepar fortfarande.
jag gick och la mig 3:30 igår. segt. menmen, sov rätt länge idag så det ordnar väll sig.
idag, så skulle jag vela vara med en polisch, men alla e ju såklart borta :/ och dom som är hemma kan inte/vill inte för dom är trötta. attans. jag får väl däcka framför datan en dag till då : ( 
jaja, om nån vill göra nått så hör av er ;)  
nejnu så ska jag sluta. skriver mer ikväll vad som hänt under "the day"

puss&krami                                                                    /Tildu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0