Andra / Första Juli

tjenixen
Igår hann jag inte uppdatera..Jag skulle ju vart med sofia, men hon skulle åka iväg med sin pappa nånstans, så jag var med alice,anna,cissi och sofie. Vi var hos sofie, men vi slappade mest, var ute/inne.. janivet..
Sen drog jag mig hemåt runt 6 nånting, och då åt jag grillat med familjen, mums! Sen tog jag och sofia en promenad på kvällen vid långsjön, och runt älvsjö. Jätte mysigt, var väl hemma vid halv tio trorja.
Då så tittade jag på en film med mamma&lucas på "Armageddon" Den var sjukt bra! Handlade om några som skulle åka till rymden, och förstöra en astroied. ( vettefan hur det stavas ) Riktigt bra, se den!

Till idag. Jag vaknade vid 7 av att det borrar här nere, det är några som ska byta fönster på hela mellanvåningen så det gick verkligen inte att somna om, men låg och drog mig till halv 8 sen gick jag upp. Nu har jag precis ätit frukost.
Sofia skulle till tandis klockan 12, så vi får ses efter det...
Annars är det inget mer idag.
Kram
tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0