Crazy for you


Visst är min bild superduper fin ?!


tja!
Nu är packningen helthelt klar! Känns skönt att man inte ens behöver lägga i nåt imorgon bitti. Bara att stänga väskan och dra. Min väska är nästintill fullproppad, även fast jag har "thailandsväskan" som är SJUKT STOR! hehe, men jag får t.om plats med lakan och det, så det är skönt att ändå ha lite "space" liksom, om ni fattar ? (a)
Var med alice en stund idag också, efter vändan till stan, och kungens kurva storhandling, så träffades vi. Vi satt mest och prata om hjälptes åt att packa ner i min väska. Myste med e & y.. osv..
Middagen är avklarad, nån fisk som smaka mums. Och nu är det Dödligt vapen 2 på 6an, så den sitter ja,papi och bröderna och glor på. mamma jobbar natt.
Jag kmr inte hinna skriva nåt imorn bitti så detta får bli mitt avsked.. huh .... !
HA DET BÄST FÖR DET KMR JA HA.
PUSS&KRAM
TILLLDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0