Creamy

heeey!
Gud, jag har inte skrivit iförrgår, igår eller idag! Men det har hänt saker hela tiden, så jag hade helt enkelt inte tid. Men ni ska få höra vad som hänt.

Lördag: Grönalund! Jag åkte (helt sjukt!) INSANE! Jag höll på att dö, det värsta jag gjort i hela mitt fucking liv.. Fyfan - Vann 10,5 kilo choklad, tummen upp! Så om det är någon som vill ha choklad, plinga på, hehe.
Tittade på sommarkryssets genrep, dead by april var sjukt bra! Erik hassle oxå såklart!
Taxi till nacka, hem till mia&lefi, där blev det övernattning!

Söndag: Mamma väckte mig vid 10 nånting, sen blev det solbergsfrukost, sedan hemåt. Träffade Alice när jag väl kommit hem, och gick ut med nemo och snackade som aldrig förr, längesen vi träffades ensamma! Välbehövligt var det! Sov över där, somnade inte förräns vid 1 halv 2, för att aksel kom in hela tiden och tände lampan, maha. Alice fick rådamp! Hihi. Brosorna köpte PS3, som går på högvarv uppe på tvn.

Idag: Vaknade hemma hos alice av att nemo slickade mig i ansiktet. Väntade på att alice skulle vakna som hon gjorde vid 20 i 10. Vi låg och pratade ett tag.. Var med henne på dagen också, vi var hemma, sen åkte vi med christina, nemo till gömmarn och tog ett dopp där det var kallt som fan. Vi åt vindruvor, sen lekte vi lite med nemo.
Vi åkte hem efter ca 1 timme. Då så fick jag låna en tjocktröja, (som är aaaaaaaas skön) av christina, och sen sätta mig på cykeln och åka hem. Vid långbrohallen så dampade cykeln loss och bromsen gick sönder, gaaaah, jag försökte fixa, men jag är ju sämst på cyklar så jag satte mig ner på en bänk och tyckte synd om mig själv ett tag, sen tog jag cykeln och började gå.. mobilen var hemma för den hade jag glömt, typiskt..! Men som tur var så kom mamma&pappa med bilen efter ett tag, och jag vinkade som en galning, dom stannade och kollade på cykeln, sen sa pappa att han kunde cykla hem med den istället, och då fick jag sitta i en varm bil! Jihu, vilken tur jag hade alltså!
När vi kom hem, så gjorde jag en "tildisspecialsallad" som är typ den godaste salladen som finns!? Och sen blev det köttfärssås och spaghetti, yummie!
Imorgon blir det dalarna, slättberg. Alice följer med, och vi kommer hem på söndag! Mamma snacka om att ta med datan, så att jag kan pusta ut, annars tar jag med mig min kan ni ge er på! HA!
Men nu ska jag typ packa klart och fixa i rummet! och såklart gosa lite med enzo&yatzy!

Vi hörs hörni!
Pusshej
Tildis

Ps, sorry att det blev så långt, hoppas ni orkar läsa, ingen bild blir det heller för ja har fel data, bajs men enjoy..


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Sv; Då kommer jag att länka dig i ett inlägg framöver :)

(Förlåt för sent svar)

2009-07-08 @ 18:47:46
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Du har blivit länkad på min blogg nu :)

2009-07-09 @ 19:29:06
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej var gärna med i min utlottning om en bloggdesign :)

För att se den och anmäla dig tryck på länken nedan:

http://fplanting.blogg.se/2009/july/utlottning-av-bloggdesign.html



Ha en fortsatt bra kväll! :) Kram Frida.

2009-07-09 @ 20:24:17
URL: http://fplanting.blogg.se/
Postat av: Simone

Hade ni kul på grönan? :)

2009-07-09 @ 21:52:48
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Tilda

FRIDA HJÄRTA KEVIN 1: Aa, tack!

FRIDA HJÄRTA KEVIN 2: Thank you!

Frida: -

Simone: Jadå, vi hade super kul!

2009-07-10 @ 14:20:17
URL: http://tildubralis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0