Dancing in the rain

Morron bloggen!
Ny dag, och denna i stockholm. Jag saknar faktist göteborg..! Det är liksom någe speciellt, inte som det gamla vanliga sergels torg, eller söder osv.. Igår kväll var det bara jag,mami o papi hemma eftersom hugo är på kollo och lucas är uppe i loos. Så skönt att slippa dom ett tag! Nä, nu var jag taskig, men tänk en vecka utan syskon, wihu, live the life!
Jag måste ta itu med mina 2 super bigga tvätthögar som ligger slängda på golvet, orkade inte göra det igår kväll. Mamma & Pappa gick och lade sig vid typ 22.50, men då tog jag upp datan i sängen och låg här och kikade lite. Efter tips från emma (saruemmu, kan fortfarande inte länka, ja e seg) så skickade hon en youtube länk, till alla delarna i "I taket lyser stjärnorna" Så den blev det! Den är så sjukt sorglig, och rolig, så jag både snörvla och skrattade..
Nu dampar datan och måste stängas av om 4 minuter... Blä
Men iaf så ska vi till bosse o lotta, sen kanske mia&leffe idag. Jag hör av mig sen..
Pusshej
Tiildis


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej, nu har jag en tävling om vem som ska bli nästa Veckans Blogg, kika gärna in och anmäl er om ni vill vara med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0