despicious mind


Är inte Gerard Butler ( spelar Gerry ) typ den snyggaste i hela världen!?


Heyy!
I'm home, jag är hemma! Gud så härligt att känna hemmaluk och kasta sig i sängen.. Men friden är snart slut, nä jag skoja. Men snart ska jag ta en dusch och dra vidare mot alice, och sova över. Jag och alice kan aldrig få nog av varandra!
Väskan är iallafall packad och klar, och hasmterburen ren&fin, Yatzy och Enzo var speedade och sprang runt som duracellkaniner. Så dom fick springa av sig lite.. Tyvärr kan jag inte lägga in bilder från dalarna eftersom jag glömde kameran hemma, jag är så duktig. Så det blir inga bilder därifrån, men det blir garanterat från göteborg/liseberg! Solklart!
Åh, när vi ändå snackar sol, så skulle jag verkligen vela att solen tittar fram när vi är i göteborg, det har regnat ständigt i 5 dagar i dalarna, jag är bara så trött på det! Nu är det visserligen skönt ute, men det blåser en hel del.
Har jag sagt att PS - I love you, är typ den sorgligaste filmen i hela världen!? Tårarna rann ner för kinderna när jag och alice satt i den lilla stugan där vi sov och tittade på den. Boken är ännu sorgligare och man låg och snyftade varje kväll, usch.. Vilken historia! Ett stort + till föfattaren, Cecelia Ahern.
Pappa är just nu ute och åker i sin finfina jobbarbil och skulle fixa lite saker, så det är bara jag hemma, och enzo och yatzy förstås!? Undra om jag ska ta en sköön dusch nu, jag tror nog det va?
Kramkram'
Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0