H.Potter

Tjena
Idag blev det uppstigning vid 06.20, fatta hur trött jag var !? Aja, pappa fick upp mig iallafall, sen blev det frukostmacka o juice på mcdonalds ( som vi tog i bilen ) och sen åkte vi till nacka och hämta lefi. Sen åkte vi till dalarö. När vi kom fram så hade emelie precis vaknat, så jag väntade tills hon blev klar, och sen tog vi bara det lungt. Lite senare på dan gick ja, elin & emelie iväg och fiskade med deras grannes hund, musse. Super söt! Ingen fisk blev det menmne.
Senare skulle Karin, lina, emelie o elin till sergel och kolla på " harry potter och halvblodsprinsen " Dom frågade om jag ville hänga med och vfr inte? Så det blev donken till middag, och sen så gick vi in på sergel och tittade på filmen. Lite småläskig, men bra. Inte för att jag har sett dom andra.. men det kan jag ju ändra på ! Jag måste se när sista kommer ut! MÅSTE ! Till imorgon : Så kommer pappas kompis + hans pappa ( klurigt det blev ) och käkar lunch med frmr+frfr  som kmr imorn. Sen på kvällen blir det väll slapp, kiana kanske kmr förbi en snabbis.. who knows?
Nu planerar ja,anna p,emma,julia & alice lite så nu måste jag sluta
pusshejpastej
tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0