If you wanna be famous

Hey bloggen!
Igår så laggade hela blogg.se så kunde tyvärr inte ge er någon uppdatering, men den får ni nu istället.
Igår så var jag, eller vi, på sommarfest hos mia&leffe, som en liten fest för dom har gift sig. De hade gjort god mat, dukat fint, och bjudit trevligt sällskap. Många nya som man fick hälsa på. " Hej, Matilda, mias brorsdotter" osv..
Trevligt var det! På kvällen satt jag mest och pratade med bellas kille erik, bella & simon. ( simon är min syssling )
Det var som en enda stor släktträff.
Idag blir det bara en lugn&skön dag. Vaknade vid 10 i 10, och bytte om för 10 minuter sen, ingen stress! Farmor o Farfar åkte för ca 1 timme sen, och mami o papi, som har sovit hos bosse&lotta kmr när som helst.
Ingen annat planerat idag trorja. På torsdag bär det av till härjarö, kock-kollo med alice! Det ska bli skönt att komma ut på landet lite. Jag har iförsig inte ens varit hemma en vecka sen jag var i göteborg, men jag gillar att åka runt!
Men det ska bli riktigt kul somsagt, och jag kommer ju ikke kuna höra av mig tyvärr. Men en stor uppdatering med bilder kmr på torsdagen/fredagen när jag kommit hem. Jag är där i 8 dagar.
Just nu sitter jag och tittar på made marathon på MTV. Rätt kul, handlar om en fet gay, hmm..
Nu kom mamma & pappa hem, vi kanske hörs någe mer.
Puss
tilda


Information om kollot hittar ni här : http://www.stockholm.se/-/Serviceenhetsdetaljer/?enhet=082840077f0d4166a5171f230bc27d39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0