Nu är det fart i huset

Kopiera texten & ta fram kontaktboken i mobilen,
 sen räknar du till tio och byter ut namnet i texten. Lycka till.

För det första vill jag säga att Andreas är den bästa vän jag haft,
och att Bella är helt dum i huvet.
Mina sista önskningar är att Calle och Elif gifter sig och skaffar barn tillsammans,
och att Emelie får ett lyckligt liv tillsammans med Fanny.
Jag vill säga tack till Isabel för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Kevin 
Du är verkligen underbar.Men mitt liv har bara gått utför sedan Linus tog livet av sig.
Snälla Mamma sörj mig inte! Du kommer ändå att dö.
Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Mollie och Måns
och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Peter som kommer i 130 km/h på en trehjuling.
Jag vill också meddela mitt hat mot Sara eftersom han varit otrogen mot min käraste Victor
Jag vet att amy kommer göra ditt liv plågsamt en lång tid framöver. 
Mitt sista och största tack går till Elin för att du alltid varit mitt livs kärlek,
tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Emma och Mia
Och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Joel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha, jag och elin falafel tjuvar :)

2009-07-20 @ 16:22:36
Postat av: Anonym

/ Emma

2009-07-20 @ 16:22:55
Postat av: Elin

Hahaha yey!

2009-10-05 @ 09:19:00
Postat av: ELIN

HAHAHAHA

2009-10-05 @ 09:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0