Oh, scary ..


Hey bloggen !
Ännu en ny dag på sommarlovet, härligthärligt. Skulle vara kul om det var sommar också.. Just nu är det mulet och trist ute, snälla nån.. Min solbränna har redan försvunnit! Aja, sånt e livet eller vad säger vi ?
Igår så kom vi hem från mia&lefi ca 16, sen vilade vi till kvart i 6, sen hopp in i bilen mot dalarö, där mina söta kusiner bor, emelie,elin,lina. Denna gång var det lina vi skulle fira, som fyllde 9år. Jag och emelie satt mest och pratade, hon är ju också 96a, och vi träffas inte ofta så man har en del att prata om!
Idag så är det inga kompisar hemma, (förutom alice men vi behöver ta en paus xd) Så jag följer med mamma o mia till kungens kurva, och dom skulle kolla på nåt partytält elr vad det nu var.. Trevlans..!
Så mia kmr förbi närsomhelst. Har fixat lite i rummet så mamma kanske kan fylla på min comviq om ja e snäll! hihi. Den går nämligen ut om 2 dagar (!) Inget annat nytt från min sida. Eller om ni ville veta så har jag och mamma städat hamsterburen, maha, onödig fakta, nu måste jag sluta.
vi hörs hörni.
puss & ha en trevlig måndag!
tildis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0