Regnkaos

Hej!
Nu sitter jag och Alice på ett bibliotek i leksand, vi har inte kunnat skriva eftersom det inte funnits nån sökning för det mobila bredbandet som vi tagit med.. inte så kul! Det har regnat oavbrutet sen i tisdags, jätte roligt, VERKLIGEN! Jag blir verkligen trött på det här, hoppas det blir bra väder i göteborg iallafall så slipper man bli dyngsur då man går på lisberg!
Dagarna som gått har vi varit i rättvik, borlänge och nu leksand. I rättvik gick vi i en liten hantverksby, och jag hittade ett par örhängen som det var vispar på, super söta ( ni får se bild när jag kommit hem ) och sedan ett glasdjur som är tradition varje år att man får. I år blev det en bläckfisk, jag har dessutom en glasdjurssamling hemma i mitt rum, har säkert över 20 iallafall. I borlänge ( som det fortfarande ösregnade i ) så gick vi på ett framtidsmuseum som var ungefär som Tom Tits, ( nivet i södertälje? ) Det var roligt och jag och alice sprang runt och lekte lite, mihi.
Sen åt vi lunch, eller buffé på en thai/sushi resturang, super gott!
Leksand idag, och lite shopping, en lång kofta med en fin vit färg, stickad, blev det, jättefin, man kan ha den bara till tight kjol, eller till tighta jeans. Idag kommer pappa från sthlm, och är här till söndag, då jag och alice följer emd hnm hem, och mamma och bröderna drar vidare till loos, där jag redan avklarat mina veckor!
Får se om bredbandet funkar så jag kan skirva någe mer ifrån lilla stugan
Annars hörs vi på söndag! Förresten har jag blivit länkad i fridasjoblom.blogg.se. Då kanske man ändå får lite fler läsare, vemvet..!?
Många kramar från Tilda & Alice.

Kommentarer
Postat av: cecilia

jag har frågestund i bloggen

och jag skulle bli jätteglad om du ville ställa någon fråga? :)

2009-07-10 @ 19:22:11
URL: http://justcec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0