Stamps

Hej finishar
Igår var jag överhuvudtaget inte inne på datan och då är det ju omöjligt att skriva... Men gårdagen var rätt seg, film och en härlig promenad med sofia längs långsjön på kvällen. Bara jag och pappa hemma. Härligt.
Idag, så var jag med becca, vi tog en fika på muffinsfabriken (som ligger i midsommarkransen) och sen tog vi en promenad till donken, eftersom becca var lite sugen på hamburgare, jag själv var duktig och tog en mcsalad, som smaka mysko, menmen. Sen tog vi bussen till älvsjö st, och sen gick vi till vivo och satt utanför o snacka. Köpte en liten nallepuh sak, en fisk runt en nallepuh gubbe. Gullig!
Imorgon så följer ja me pappa och leifif, till dalarö, då dom ska hjälpa min morbror och resa ett garage (?) Så då passar jag på att vara lite med kusinen, emelie. Det blir kulkul. Får se när jag är hemma därifrån.
Sen på kvällen vet ja inte vad som händer, ska kolla med sofia, lisa eller nån annan kul.
På måndag blir det troligen emelie ( ribbe ) eftersom det var hundra år sen, och jag saknar min lilla semla. Och hon har slutat och börjat kunskap den dumungen, så nu får man lida lite, och inte träffas lika ofta, dumbom! (a)
Inga bilder idag, stackars er.
Puss

tildis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0