VM guld för Sarah Sjöström!



tjaaaaaaaaaaa
Försökte att uppdatera via brödernas ps3 idag, men det gick visst inte så bra..
Dagen har varit lugn&skön. Tog imorse en skön dusch med insmörjning av peeling o hårinpackning, sen gjorde jag en egen ansiktsmask ( se hur jag gjorde nedan ) Smörjde även in mig i "Body Butter" ungefär som body lotion.
Sen gjorde jag en god sallad till lunch, och sen har jag bara slappat. Tog en snabb promenad vid 2, och när jag kom hem satte jag på "A cinderella story" som jag fick av pappa igår när vi var och handlade. Super bra! En äkta matilda film, kärlekkärlekkärlek! wiieee!
Igår kväll kollade ja, papi, bröders, + deras kompis, på " Hancock " Action, vad annars? Får aldrig en chans att se kärleks filmer med familjen... Nu har jag iallafall ätit gott, pasta me gorgonzola sås, yummie. Sitter och kollar på simning på tvn, har precis haft ett långt och behövligt samtal med mina tjejer, ( sofie,anna,cissi,alice) blir förmodligen stan med flickorna imorgon, lite shopping och saker.. hääärligt!

Ni ska veta att jag älskar er alltid, ni finns alltid där för mig när jag har det sämst, och är inte som mina andra vänner, ni är mina bästavänner och har alltid varit, jag mår som bäst när jag är med er, även fast jag inte visar det. Puss gummor! Alice,Anna,Cecilia,Sofie. All kärlek!

Ha det bäst!
Tilda

PS! Grattis till Sarah Sjöström som vann VM guld i 100 m fjäril! 15 år, herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0