Watch out !

godkväll
Det blev ingen sofia idag, hennes mobil strulade så hon kunde inte höra av sig..
Så det blev en hemma dag, men rätt skönt ändå. Fixade lite fika till dom som bytte fönster, och sen ritade jag glasögon på personerna i tidning, so fun ? Nu på kvällen så har vi ätit egengjorda hamburgare, eller grillat rättare sagt! Super gott, sen gick vi och tog ett dopp i långsjön. Kusinen Victor och brödernas kompis Fille ska sova över idag, så dom var också med och bada/åt. Nu har vi ätit lite vattenmelon, och jag har haft ett långt men behövligt samtal med Fanny, haha.
Irobot går på tv;n som alla pojkar sitter däckade framför, jag själv tittar lite då och då, har ingen direkt fattning om handlingen direkt. Imorgon blir dagen vid långsjön(?) med brosor & mormor,morfar. Så mysigt!
Där är säkert någon/några kompisar som man kan vara lite med också. Vi får se hur det blir. Dom kommer vid 11, så då måste man ställa klockan, suck. Uppe tidigt imorgon igen då...
På kvällen så kommer gäster, angelica&totte, myspys.. grillning, nån fisk tror jag!
Nu börjar det bli spänning på filmen, jag måste se!
Pusspåer
Tilda


Oj så gammal bild, hade ingen annan på den här datorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0