Zambia, vinnare!

Hejhejhejhejehejhehejeh!
Så längesen det var jag skrev, mina fingrar är inte vana nu längre, ingen data, ingen tv, ingen soffa, bara vakna på morgonen, käka snabbfrukost och sedan iväg på massa fotboll, shopping och strosa runt i centrum. Göteborg är verkligen en super härlig stad, där det går spårvagnar överallt, så vi som inte hade bil så var det perfekt med spårvagn  och ibland bussar. Och vilka snygga killar också, herregud, hihi. Det var nog många som fick killars nummer därifrån. Fast dock inte jag och alice. haha. Invigningen på Nya gamla ullevi var hur cool som helst. Fyrverkerier, massa dans, och såkart sjukt bra musik. Vad mer kan man begära? Gothia är verkligen bra ordnat, och är värt att se på. Dock åkte aksels lag, hammarby, ut i åttondelsfinalen mot ett engeslkt lag, men jag tyckte ändå att dom spelade bra, och var värda att komma så långt ändå. Vinnaren i 95årsgruppen blev Zambia, eller Chaparanda Great Eagles som dom hette. Finalen var grym! 4-0 till chp, mot nåt georgiskt lag. Chp spelade helt klart bäst, och var värda vinsten!
Resan hem gick super, och det känns skönt att vara hemma. Nu blir det hemma ett tag innan det är dags för kollo. Imorgon ska vi till bosse&lotta ett tag, det var så himla längesen för mig, så det ska bli kul att träffas!
Nu ska jag chilla järnet och avsluta, bilder kmr så småningom.
Pusshej
Tilda

En härlig sommarbild ifrån loos, varför kan inte sommaren vara kvar ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0