3 dgr och 18tim

Tjatja
SItter nu på bibblan ännu än gång, ska lämna tillbaka alla böcker, och ja, ta det lungt, det är faktist ganska mysigt här. Ite så stort, och inte alls mycket folk. Jag älskar att gå till bibliotek här, men inte i sthlm, hm, inte så konstigt, bibl. i sthlm är ju så mycke folk, och massa liv. Här är de så lungt och skönt! De 2 närmaste dagarna, har det spruckit upp och har faktist vart riktigt skönt ute, äntligen kan man använda sina sommarkläder! Kusinen kom upp oskadd igår med buss, från ljusdal. Skönt att få lite sällskap.! Vi lbev väl uppe till halv 2 nånting igår kväll, kollade på Tsatsiki-Morsan och Polisen, och sen en stund på Bert-Den sista oskulden. Riktigt sköna filmer, som jag har äslkat sen jag var liten flicka! MHihiih,
Jag åker väll hem med bella om en vecka elr 2, får se hur det blir. Men det är ju så himla skönt här uppe,bara slappa, och inte tänka på att vara stressad på något sätt. Mia&Leifif, kanske skulle komma upp nån helg, så då kanske vi kan åka hem med dom, vfr inte liksom ? Nu ska jag väl gå och kolla upp lite mer böcker, eftersom jag somsagt blir läsnörd uppe i loos, så har mina sju (?) böcker redan tagit slut, och plus att inte nån ska tro att jag bara kommit hit för att sitta vid datan elr nåt, ( vilket jag visserligen gör, men whatever ) ska gå och leka lite med bella trorja, ihhiihihihihihihihiihihihihiih hopas hon ser det här, och sitter där framför sin data och skrattar.. Mohaha
Ha det bäst
Tildis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0