Almost SUMMER

Tjue !
Sorry att jag inte skrev igår, men jag var med kusin hela tiden så jag hann bara inte med det..!
Idag i skolan så städade vi bara, utomhus och inomhus, och i skåpen så man fick bära tunga kassar hem....
Men det är det värt ! Imorgon är det ju SKOLAVSLTNING ! Sommar ! Vad snabbt den här terminen har gått! Nu är liksom 6an slut, ingen mer 6A, nu blir det 7a, helt sjukt ! 7A !? Funkar det ens ? Kommer jag fortsätta säga 6A när någon frågar? Just nu lyssnar jag iaf på min braiga 80 tals skiva ! Asså den är sjukt bra, hur många låtar som helst, som man bara älskar ! Me laaaaaaaaaaaaajkiiiii ! Har packat tills ikväll också ! Ska ju sova hos min lilla braliz! Vi ska kolla på film, en film som heter .... : ALLA ÄLSKAR ALICE ! HAHHAHAHAH, fatta vilken humor ! HAHA, ingen fattar som jag säger det till, men hahahaha, äkta humor för min del !
Ska äta middag där, men lilltjejen har simning nu, så efter hennes simning så åker jag till henne i Fruängen.
Mysigtmysigt ! Bara jag, hon, Aksel och nemo hemma eftersom Christina jobbar natt. Mihihhi, FF !
Efter skolavslutningen imrogon så ska vi väl säga hejdå till alla glada, sen ska vi väl åka till nåt bad eller nåt, och " live the life " som jag brukar säga.. Lånade för i övrigt massor av filmer av mia och leffe i lördags, såg " made in manhattan igår, riktigt jävla bra ! Notting Hill klass ! eller nej, kanske inte notting hill klass, men riktigt söt och urgullig film !

Nu ska jag bara njuta av sommaren, och så skriver jag kanske ett litet inlägg ikväll, får se !
Pussar&Sol
TILDIS


PÅVÄG :
UPP: Forrest Gump, så jävla gullig film ! SE DEN, det är ett måste om man gillar film kan jag säga !
NER: Att man måste ta tillbaka alla böcker man släpat hem till skolan igen i höst. böh

Kommentarer
Postat av: ...

Träning heter det

2009-06-09 @ 19:11:26
Postat av: Tilda

??

Alice jag vet att det är du, men simning och träning säger väll samma sak ?

2009-06-09 @ 21:04:04
URL: http://tildubralis.blogg.se/
Postat av: ...

Jaha ?



Alla i världen behöver fan inte veta att jag simmar!

2009-06-10 @ 19:11:07
Postat av: Tilda

Äh ?

Nähä!? Bara det att inte hela världen läser min blogg och att vfr skulle du bli sur för det !?

2009-06-11 @ 01:34:53
URL: http://tildubralis.blogg.se/
Postat av: ...

Våran blogg heter det.



Jag är inte sur, men kan du börja skriva träning istället för simning?

2009-06-11 @ 09:02:27
Postat av: Tilda

Men du skriver ju inte.. aja..



Jaja, men shit.. Okejokejokjeokjeokje

2009-06-11 @ 13:20:13
URL: http://tildubralis.blogg.se/
Postat av: ...

Okejokej, det kan vara din blogg, men då får du göra om allt runt om.

2009-06-11 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0