Boktips







godmorgon bloggen
Jag kunde verkligen inte somna om när jag vaknade vid halv 9, så jag låg bara och rullade runt i sängen, så då kände jag att " varför inte gå upp " ? Så jag gjorde det, men det var ingen uppe, och jag sitter här helt ensam framför datan.
Idag ska jag sooooooooola, och baaaaaaada hela dagen lång har jag bestämt, jag måste ju bli bruuuuuuuuuun!
Jag är typ gul nu på armarna, jätteroligt... Jag och Alice skulle inte till göteborg förräns NÄSTA måndag.. suck.. jag hade hört fel, så sa mami att det var nästa, då kunde jag ju stannat längre i loos jue! Jaja, gjort e gjort.
Jag vet inte mer vad jag ska skriva, är det någon som har ett förslag som ni tycker jag ska skriva om så skriv det.

Förresten, om ni vill ha boktips (haha ja e nörd) så fråga mig, för jag har ju ett par..
Te.x: Hur kär får man bli? av Katarina von Bredow. Expert på att rodna - |:|. Pojken som kallades Det - Dave Pelzer, den är sann! Sjukt hemsk. Författaren är pojken.

Ja, där har ni lite..
Nu ska jag pussa på er
Tiiilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0