Coke

Tja !
Sitter och smsar med snöfors. Har börjat på en ny pocket som jag fick av mami&papi idag, Simon och Sophie heter den ! Hur bra som helst, den kan jag verkligen rekommendera, eller än så länge är den iaf bra ! Hehe
Idag var det SKOLAVSLUTNING ! Sommar, Äntligen ! Som man har längtat ! Men det är ju igentligen inte "sommar" än, eftersom det fortfarande är grått på himlen och det regnade imorse.
Efter skolavslutningen åkte jag, beccis, alice och sofie till donken och käkade.. så härligt !
Sen åkte vi hem till becca och var där ett tag, sen ville sofia träffas vid 4 nånting, så då var jag hemma tills dess, vi gick till konsum, skrattade som IDIOTS, och skämdes över allt annat. HAHA, min lilla sötis ! Ska vara med henne imorgon också hela dan + att hon sover hos mig, hon sover hos mig dagen efter också, men på dagen ska jag med mamma och träffa olivia och angelika i stan typ, äta lunch, men sen är jag med sofia resten av timmarna jag inte är i stan...! Mihihiw, (sofias skratt) Så det är nog dom två närmaste dagarna.

Jag vill påminna er om att jag kommer kanske inte skriva lika mycket i sommar, inte varje dag och så. Men ni klarar ju er! Jag också för den delen, men jag ska verkligen försöka att få in nåt inlägg om dagen!
Nu ska jag njuta av mitt fantastiska långa sommarlov !

GLAD SOMMAR på er mina trogna och fina läsare. Hoppas ni får det bra i sommar !
Många pussar
från eran lilla bloggare tiilda

(INGA PÅVÄG UPP NU PÅ SOMMAREN, JAG FÅR HJÄRNSLÄPP? MEN ETT UPP KAN NI FÅ IDAG : Sofia Snöfors)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0