Come back -

Godkväll
Middagen är avklarad och mormorochmorfar är här. Kyckling med risotto, riktigt gott !
Mamma köpte den ny Marabou Sommar med frystorkade jordgubbar i chokladen, så GOOOD !
Sommarens najsigaste! Absolut ! Det blev en ruta sån ( jag vet jag är så bra, 1 ruta bara )
Imorgon på tåget så blir det en grekisk sallad som är min favoriiit, och någon dricka. Jag skriver dtehär för det finns typ inget annat att skriva om, jag vill fixa lite med länkar och så, och lägga in mina dagliga bloggar som jag läser! Som är så självklart att ni ska få veta! Jag har inget mer att skriva, men jag hör som sagt av mig sen när jag kommit fram till looos!
Pussar å Kramar froom tiiilda



Jag klarar mig inte utan dig, halva jag försvinner liksom, jag hatar att vara osams, det är det värsta som finns. Jag klantade till det, snälla förlåt mig.. Jag vill verkligen inte ha det såhär, snälla förlåt bästavän. Jag älskar dig föralltid.
Alice, din&min blogg äger allt och alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0