Crazy for you.

Hejj
Regn&Rusk, Usch&Blä.
Asså det här är så jävla mysko. Igår var det typ 30 grader, och nu är det regn, och allmänt tråkigt väder. Hur kan det gå så snabbt? Det ska, om inte vädret på TV4 ljuger, såhär resten av veckan. Höstväder i Juni. Hemskt !
Jag hoppas det verkligen blir varmt tills på tisdag då det är sommarlov. Prick en vecka kvar. Shit ! Det börjar närma sig nu
Sitter just nu och chattar med lill alice, och vi ja, skriver lite. Bussen går 09.43, så jag har god tid på mig.
Dagens outfit som jag tyvärr inte har någon bild på är :
Jeanstights från KappAhl, mörka och tighta..Linne från Cubus, randigt, långt och väldigt urringat ;s , Munkjacka från Thailand, Adidas, Turkos med röda ränder.
Ska snart gå och borsta tänderna, och sedan fixa det sista.
Hör av mig efter skolan eller ikväll.
Många pussar tilda

(ingen påväg upp/ner på morgonen, kommer senare. tshüss)


Oj, gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0