Faller du faller jag

Hej alla härliga bloggläsare! §
Kom precis från brödernas Vårsoaré. Det var jättefint!
Idag efter skolan gick jag hem, i DET HÄRLIGA VÄDRET ! Satte mig vid datan och snacka lite med grabsen.
Sen iväg till min gamla skola och höra lite skönsång.
Nu har jag laddat över lite thailands bilder på hårddisken så dom finns kvar och datan pajjar eller nåt !
Det äckliga fula vädret kan gå och hänga sig..! Hoppashoppashoppas att det blir bättre tills på tisdag, ska faktist kolla runt på lite vädersidor nu på en gång. !
Imrgon är det annorlundadagen, jag kommer skämma arslet av mig.. fyfan..! 
Snebena som sitter vid öronen, smink som aldrig förr, jeanstights och en urringad tröja, fjortisränder och pean i pannan. Kan man bli mer fjooooooortis ?
Hah, jag kommer se ut som ett stort offer som har "no life" utan bara sminkar sig hela tiden..
Lär bli sjukt kul. Halv 8 i skolan imorgon bitti med tjejerna så ska vi sminka oss tsm. Förbered på en halv flaska brunkräm! Hha, måste få en bild på oss ! Fjortispicture bby.
Nu ska jag ja, tare lungt och chatta järnet..
pussar och kramar
tildis §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0