Forum

Tjena!
Jag har precis myst lite med Enzo&Yatzy. Mia, Leffe, Bella och Victor är här på middag. Vi ska grilla fiskspett I think. Så gott ! Dagen idag tillbringades med Snöfors, eftersom hon sov här. Somnade vid halv 2, och vaknade vid kvart över 11. Då skulle mamma åka till nacka forum, med brosorna, så jag och sofia bestämde oss för att hänga med. Vi skyndade oss att fixa iordning oss, sen åkte vi och lämnade bröderna hos m&lefif, sen åkte vi till n.forum.
Vi köpte lite olika grejer, dvd:n "Vi hade iallafall tur med vädret - Igen" Den såg jag på bio med sofie för ett tag sen, rätt härlig! Btw, mamma skjutsade hem mig och sofia efter en timme ungefär. Vi åt köttbullar&mackisar till lunch, sen tog vi en skål vaniljglass och satte oss framför tvn. Vi såg "En prinsessas dagbok" eftersom sofia inte sett den. Den är ju så bra! Ikväll så börjar SOMMARKRYSSET på TV4. Me lajki ! Nämen det är väl bra. Hoppas det är några bra artister!
Idag har vi köpt lösgodis, det var jätte länge sen ! Har bara ätit massa daim den senaste tiden... sucksuck, det är så synd om mig. Imorgon blir det lugn dag förmodligen, bara titta på filmer och ta det lungt en hel dag är ju inte fel.. Sen blir det läggdags tidigt eftersom jag ska upp vid ca 7 på måndagen, då det bär av till loos. Ännu mer film, böcker och trevlig midsommar med farmor och farfar, mysa med min lilla Zeke pojke. Skriver såklart från Loos också! Farmor har ju bärbar nu, mohaha.
Mer bilder måste komma , jag är för LAT!
Kram Tildie

 XTRA :
Fick veta av Johan Villah (via sofia) att dom inte menar något illa när dom säger kladdis, det är ju positivt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0