Fuck ME I'm famous.

Tjatja!
Annorlundadag idag, skit kallt. Men vi var så jäääääääävla snygga i fjortisstyle, PUSS! Alla ansträngde sig av tjejerna och hade
34 lager brunkräm+foundation+puder+rouge+idomin+foundation på läpparna+5 olika mascaror och en halv hårspray. Sen var det klartt. Massa olika uppdrag ellervadmanskasäga, blev rätt kul till sist, förutom vädret.
Slutade vid halv 3, och gick med sara,emelie o melinda till konsum sen hem. Nu är farmor,farfar,mia,lefifif,peter,fille och fanny här. Vi har grillat gott, och snart blir det jordgubbspaj tror ja. Yäs!

Imorgon så tänkte jag kolla med lisa om vi kunde träffas om hon inte är allt för upptagen med sin pöjkar (a)
Annars så får jag väll följa med på 100 olika fotbollsmatcher som antingen hugo,lucas eller filip har, fanny också.
På kvällen blir det till m&lefif, sen sover fanny hos mig på kvällen. Inte allt för tråkigt iallafall!
Nu blir det snart lite berg flyttar in, och sen blir det en bra film hoppas jag !
Tagit bilder med él mobilo, men inte än.. jag pallar inte lägga in nu. Hoppas på att lisa laddar sin mobil nån gång så man kan ringa .. -.-
pussheypådey
tildis

PÅVÄG:
UPP: Sofies rufs idag var riktigt seeeeeeeexy
NER: Just nu är allt toppen, men vädret om det skulle vara nåt.

sorry att jag glömde PÅVÄG saken igår men ni förlåter mig (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0