Gosh !

hejhej allihop!
Sitter ute på altanen, har fått låna bellas dator, najjjs..! Vilket härligt väder det är ! Hur skönt är inte det här!? Vi åt middag för ett tag sen, så nu så läser man tidningen och böcker. Chill alltså!
Jag börjar faktist få lite hemlängtan, även fast jag har det super bra här i loos. Men jag är väl här veckan ut, och sen några dagar, sen åker jag väl hem till familjen och stockholm. Vi var och handlade idag inför veckan, igår kväll satt jag farmor, och bella och bestämde matlista för hela veckan. Jag fick bestämma tacos på sönd, och sen fick bella bestämma pannbiff, imorn trorja att det var (?) Kameran ska laddas upp igen, den tog slut imorse, så ni kommer få se mycket härliga bilder, sen när jag kommit hem! Jo, men gud, det har jag glämt att berätta !
Vecka 29 så bär det iväg till Göteborg med Alice ! (!!!!!!!!!!!!!) Aksel ska spela Gothia, och alice fråga om jag vill hänka så why not ? Liseberg blir det såklart, och det ska bli SÅ kul att vara där med aliice. Jag ska nog försöka pallra mig upp i kanonen den här gången, en bergochdalbana med loop och grejer, vettefan om jag har mod till det, men man kan ju alltid hoppas ;s
Nu ska jag chatta lite, även fast ingen svarar, och det är överhuvudtaget inte många som är inne, så..
Pusspåkinden
Tiildiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0