Great Friday

Tja blogg!
Sitter nu vid farmors laptop, efter några dagars chatt om att BARA få skriva ett blogginlägg och iallafall säga att jag lever! Men nu vet ni att jag gör det iallafall. Glad Midsommar förresten! De orden känns det som man hör hela tiden, folk som man träffar, i tidningar och på tv. Middagen blev avklarad för ca en halvtimme sen, eftersom vi åt en sen sill-lunch, vilket var fantastiskt gott, med sill alltså. Middag blev fläskkarré, super smaskigt! (nytt uttryck!)
Vaknade vid 10, men läste till 11. Jag tror jag blivit stämplad som läsnörd efter dom här veckorna i loos. Jag läste ut en bok på 300 sidor på en dag ! EN DAG!? Är man inte helt klart stämplad då ? Jag ska tagga ner på det hela trorja, så jag inte sitter på rasterna i skolan tillslut, ha-ha. Iallafall, så var boken eller böckerna, bra. Katarina von Bredow skriver som att hon själv var en tonåring, så sjukt skönt att läsa hennes böcker, för att det är exakt så det är! Jaja, för mycket om böcker igen. Vid 2 åkte vi in till hembygdsgården och såg när dom lyfte den fina midsommarstången, sedan var det dans, men jag skippade den.. Sen åkte vi förbi nån liten gård, fast det var mest farmor som var intresserad helt ärligt. Jag stod mest och väntade på henne. Mohaha.
Nu är klockan 21.39 (för att vara exakt) och jag känner mig trött redan...
Kusinen kommer upp på måndag och det ska bli skönt att det händer nåt, lite fart i det hela, om ni fattar ?
Kusinen Bella då. Vi hämtar henne i ljusdal.
Nu får jag inte vara inne så mycket längre så jag ska runda av. Men jag hoppas ni har det bra iallafall, så hörs vi nån gång... Vem vet när var och hur..

Jag är så planeringsfull idag ändå så....(HAHHA- ALICE!)

Kram tilda

PS, har förresten tagit massa bilder som ni ska få se när jag kmr hem! Hihi §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0