I don't do mornings

Tjue alla morgontrötta!
Gud vad härligt det är med sommarlov igentligen !
Jag och Sofia släckte inte förräns halv 4 igår natt, eller imorse kan man säga.. Shit vad konstigt det låter. Aja, vi vaknade vid 11 nånting, låg i sängen till 12 sen gick vi ner och åt frukost, nu sitter vi med varsin dator i sängarna. Haha MUPP.
Vi tänkte åka in till stan sen, titta runt lite... Så vi ska väll snart fixa iordning oss.
Är somsagt med Sofia idag, sen imorgon på dan, olivia o angelika, sen sover sofia på kvällen, så måste det bli. Jag är lite snurrig. Jag behöver verkligen få över bilderna från mobilen till datan idag, ni har ju inte fått nya bilder på åratal känns det som, bara massa gamla saker. Nä nu får jag skärpa upp mig och ladda kameran och ladda över massa bilder. Punkt slut. Jag har förresten råkat ta bort hälften av mina thailandsbilder av misstag när jag fixade med bilder i mappar. Alla bilder från Bangkok och från hemresan, jag är faktist riktigt irriterad på mig själv och det var verkligen onödigt! Fan jävla skit. Nej nu måste vi rycka upp oss !
Jag hör av mig senare.. Puss&Kram Tildis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0