Kiss me





tjaaaaaaaaaaaaaaa
Dagen blev enkel men härlig. Mamma,Hugo,Lucas o jag åkte till gömmarn och badade och åt lunch, sen en sväng förbi djurbutiken för att köpa mat till dom som små hamstrarna, sen hem och tog en dusch och fixade till mig, sen åkte hela familjen till enskede och tittade på parkteatern som idag var "figaros bröllop" vi var där med christina,javen och ella, och även deras kompis anna. Vi åt god pastasallad som vi tagit med, och hade det bra.
Nu är vi hemma igen, och har precis sett på finalen av Hell's kitchen, Danny blev vinnaren, har inte sett ett enda program så jag bryr mig inte så mycket.. Har förresten fått en hel del färg idag, rött mest.. men det går ju över till brun förhoppningsvis om nåra dagar.. Imorgon blir det sofia, vi tar det väl bara lungt, solar, badar och annat kul!
Nu ska jag börja avrunda ..
Pusshej på er
Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0