Kryssa över det gamla

tjue,
har nu klippt mig. Blev riktigt nöjd ! Väldigt mycket uppklippt och lite kortare. Får se om jag får någon bild lite senare.
Idag var det skansen somsagt, det ösregnade inprencip hela dan, skit kul. menmen, jag hade kul ändå. Gick med sofie&cissi och gjorde frågorna, och sen med lisa, sara och melinda resten. Kom till fruängen vid ca 13.30
Gick hem, satte mig vid datan, hämtade pengar och satte mig på bussen till frisören.
Det tog 45 minuter ungefär,
Nu är jag iaf hemma, sofie&rebecca cyklade runt, och åkte förbi här och sa hej. Men dom har åkt hem nu.
Ikväll är det inget bestämt, god middag bestående av korv&pommes, yummie!
Imorgon har jag inte heller nåt speciellt, får se om jag är med snöfors eller nåt annat kul! Sen på kvällen blir det vårsoaré, bröderna har uppställning med kören i deras skola. Ska bli mysigt! Nu blir det chatt!
kramis från tildis

PÅVÄG:
UPP: Vårsoarén brukar alltid vara så fin! Ska bli kul att se.
NER: Alla som dissar mig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0