My name is Tilda

hejhopp
Sitter vid bellas dator, och kvällen börja lida mot sitt slut, eller rättare sagt natten. Klockan står på 01.20, men jag är faktist hyfsat pigg efter en låååååång dag i solen, färgen, som är en blandling mellan bränna och brun, har lagt ett lager över kroppen. Hm, farfar säger iaf att jag e brun ;D
Har suttit och kollat på halva filmer hela kvällen och ett skit bra program som jag glömt bort vad det heter, nu är det nåt om flygplan och skit.. så när bella kommer upp från sin lilla "rökstund" så blir det hopp i säng.
Imorgon bär det av till STHLM! Bussen går kvart i 2 från ljusdal, sen blir det en lång resa hemmåt. Det kommer bli mer uppdateringar hemma än var det blev här uppe. Dom närmaste dagarna har jag och bella solat, badat, och käkat gott. " So live the life eeeyyeyyy" Ja ni fattar ?
Längtar efter mina nära&kära och ska därför bli skönt att komma hem till gamla hålen. ( nejdå )
När man väl är hemma, så blir det väl alice och alla andra vänner, och sen på måndagen här efter så blir det gbg, och liseberg förstås! Så najs som det kan bli, eller hur?
Fick ett mejl som jag såg först idag från min gamla kompis louise, eller gamla och gamla, vi har inte setts på VÄÄÄÄLDIGT länge och det var kul att höra av från henne, dom har ett sjukt najs ställe på västkusten, och en villavagn också. Hur underbart är inte det ?
Tänkte faktist hinna mer lite mer innan jag är tvungen att stänga av... -.-
Skriver imorgon, när jag kommit hem. Sthlm here I come!

Jag ska pussa på dig (a)
Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0