Sthlm CITY

Hej alla glada !
Har precis ätit frukost. Somnade igår vid halv 1 nånting, och vaknade vid 9 typ.
Tog en dusch, och ja ska väll snart sminka mig och fixa håret och allt annat som man behöver göra.
Idag ska jag, mamma, och kanskekanske brosorna (hoppas INTE) träffa Angelika och Olivia, vet inte vart än, men det blir väl på nåt fik någonstans..Antagligen lunch och grejer. Sen sover Snöfors här ikväll igen. MysPys !
Imorgon är det lördag, och då är jag väl med sofia ett tag, sen på kvällen så ska det var bara familjen tror ja det blev. MYS
Lyssnar nu på radio, Girls just wanna have fun, så härlig låt som texten är värd att lyssna på !

På måndag bär det av till farmor och farfar till hälsingland, Loos. Tåget går vid 9.30 på morgonen från Centralen, och vi ska åka kommunalt dit så det blir en tidig morgon, men man kan visserligen vila lite på tåget. Det tar 3 och en halv timme typ. Framme vid halv 1 ca. Sen blir det midsommar uppe i loos, alltså stannar jag där i  2 veckor, eller 3, får se hur det blir. Men mysigt blir det iaf! Skönt att man bara kan åka upp när man vill på sommarlovet, blir nog många veckor att tillbringa där!
Nejnu så tror jag att jag måste börja fixa mig ordentligt. Nu ringde angelika också så jag tror att nu ska vi snart träffas.
Pusshejdå /tiilldiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0