Sunshine

Hey Sunshines !
Asså shit, helt gaaaaaaaaaaalet väder ! Så grymt skönt ute ! Började vid halv 10 som sagt, och vi åkte till något bad somjagalltidglömmerbortnamnetpå. Det var skönt men ändå kallt, men det blev några dopp.
Vi kom till älvsjö st vid 14.30 ungefär. Det blev ingen klippning idag ( !!!!!!!!!!! ) Frisören skulle ha läkarbesök !? Vafan, tänk på det lite innan, det finns fakitst folk som blir upprörda ! Onsdag 14.30 istället, jag hoppas jag har slutat då, mehe
Sen blev det isabel&erika. Vi var hemma hos issa, vi kollade topmodel, och ja, typ tittade hennes hus.
Sen fick ja ett sms från emma om att dom var på långsjön och om jag ville komma, och då tog jag med mig issa och så gick vi dit. emma,alina,elin,elsa,grace,my,andrea och fredrik var där, vi badade, fast det var as kallt ! Issa dränkte mig, HA. HAHAHHAA, sen så puttade jag isabel så att hon halkade på bryggan och alla började as garva. gumman §
Nu är jag hemma iaf, och har ätit typ pastasallad med scampi, bränt mig på hela nacken och axlarna, asså shit, hur kan det göra så ont ? usch och blä. men ändå jippi.
Inget mer ikväll tror jag, cityakuten och så börjar jag 10.10 imorn.
Emma har typ fått mig att få tillbaka alla mina musikaliska känslor från när jag var liten via hennes blogg. Så grymt härliga låtar, och allt. Shit: E-type, Markolioo, A-teens, AQUA, Dr Bombay. Helt sjukt.
Imorgon så är det inget bestämt, långsjön eller nåt annat som helt enkelt är SKIT KUL!

pussochhej
tilda


PÅVÄG:
UPP: Linnen, kjolar, korta shorts, SOMMARKLÄDER  !
NER: Att tiden verkligen inte kan gå fortare, sommarlov, ekoooooo, finns det ? herregud, jag längtar så jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0