Sweet home

hey darlings.
Är nu hemma i sthlm efter en oförglömlig resa.. usch! varmt, tog 5 äckliga timmar.. menmen, hem kom jag iallafall och nu så tar jag de bara lungt, får väl packa upp senare.. Imorn skulle jag troligtsvis träffa alice, om vi hinner innan hennes träning. Hm, vill ju träffa henne! Annars blir det någe me mami & bröderna.
Det här inlägget kommer bestå av en hel del bilder från loos, så njut av det..!


Här är min lilla skatt, Zeke ! Ser lite arg ut, ojoj


Lägg märke till min öppna mun ! HEHE.


Outfiten när det var som kallast och regnigast.. Ah, så skönt !


Midsommartårtan som jag gjorde HELT SJÄLV! *Stolt*


Midsommarresning vid gammeltomten...........

 
Nästan uppe nu! Härligt


En sjukt bra, och sann, bok . Om 2 rånare, scary.. läs den !


Mihih


Sigge ville ha en puss :*


SOL !


Bella, gör sig sommarfin ;D


Fått lite färg !


Sista bilden från loos innan hemresan, och också dagens outfit:
Shorts från TeamSportia (antagligen)
Tröja från BikBok
Armband från farmor !

Nu ska jag inte trötta ut er för mycket!
Puss Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0