Umberella

Hey,
Sitter och lyssnar på musik nue. Blev hyfsat sent igår, halv 2, ajdå... men det var trevligt! God mat, bra musik, gott godis (!!) Kul att umgås med släkten! Idag så blir det somsagt myspysdag. Vaknade vid 12 imorse, eller då väckte mamma mig, shit, så länge har ja inte sovit på år och dar ! Jaja, skönt var det iallafall, att sova ut förengångsskull!
Vilket hemskt väder det är! Usch, jag hatar det här, det bara regnar regnar och regnar hela dagarna. Jag ber vädergudarna till fint väder till midsommar iallafall. Imorgon bär det av till LOOS ! Så häääärligt ! Är framme i ljusdal vid halv 1. Tåget går från sthlm vid halv 10 trorja. Mamma&Pappa kom hem nu, dom skulle köpa en god sallad till mig tills imorgon. ,Mhih, sen massa musik och saker måste ja ju ha med mig ! Det är det ända roliga man kan göra. Hehe
Jag ska nog avsluta inlägget nu...! Packa klart och så.. Har ju tagit fram kläder, sen brukar mami hjäpa moí.
Puss&Kram, hör av mig ikväll troligen, sen hör jag av mig i loos !
TIIIILDA :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0