Yeah, here we go

Tjenare
Jag sitter nu på biblioteket i Loos, jag och farmor tog en promenad hit. Resan igår gick bra. En halvtimme försenat med jag tyckte det ändå gick hyfsat snabbt. Jag satt där och lyssnade på musik hela resan, så härligt ! När jag kom fram stod farmor, farfar och farmors väninna, och väntade på mig. Vi körde förbi en affär och handlade lite saker, sen åkte vi hem, och jag kastade mig i den otroligt mysiga sängen uppe på vind! Sen var det bara slapp, och på kvällen såg jag Mean Girls som gick på 4an, super bra, och sen Rallybrudar nere med farmor och farfar. Också en härlig film. Per Graffman är med där, och han har ett barn som går på kämpetorp! Lite coolt.. he-he
Imorse sov jag ut ordentligt sen läste jag lite ur "Liv & Lovisa" En dusch, och snack ute på altanen, som är för i övrigt hur underbar som helst! Vädret här uppe, är väl sådär. Blåsigt, och regnar smått. Tror säkert att det är bättre nere i sthlm. Men det blir antagligen fint väder på fredag (midsommar) om man litar på SMHI och aftonbladet.
Nu har jag plockat fram ett par böcker som jag ska låna, sen går vi hem och bara chillar järnet. Det är det som är så bäst. Lägger in bilder på Zeke&Sigge när jag kmr hem. Och allt annat såklart.
Hare så bra i STHLM allihopa!
Pusshej tildissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0