Dagens test

DAGENS VILL HA: Vita Leggings
DAGENS KLÄDSEL: Jeanstights från Gina,Tunika från Monki,Adidasmunkjacka
DAGENS FRISYR: Tofs
DAGENS LÅT: You make me feel - ?
DAGENS PLANER: Fira Farmor :)
DAGENS SAKNAD: Mormor :$
DAGENS DUMMASTE: Alice, hahahhahahaha
DAGENS MISSLYCKANDE: Att mina sturmpbyxor gick sönder -.-
DAGENS DROG: Bralis alltid?
DAGENS KÖP: En bulle
DAGENS GODIS: Napp
DAGENS HUMÖR: På topp
DAGENS CITAT: "Det var läskigt att dricka läsk" av mig :)
DAGENS ROLIGASTE: Nya bloggdesignen av kusin

Sitter me kusin och chattar,vi är hos mia&lefifi. Snart kommer alla gäster. Det ska bli kulkul.
Men ska dra mig ur på en gång.
Juste, min och alice kväll igår kväll va skit kul :) Jag sov hos henne xd

pussises

tildi


Kommentarer
Postat av: sandra

trevligt igår, du får gärna kika på min blogg :)<3

2009-03-29 @ 21:28:40
URL: http://berranochgurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0