happines

Namn - Tilda
Födelsedag - 18 Februari
Ögonfärg - mörkbrun
Hårfärg - Ljusbrunt ?
Längd - 174
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - Ehe?
Stjärntecken - Vattuman
Skostorlek - 42
Är dina föräldrar skilda - Nej,
Skor idag - Ehm, typ vet ej vad dom heter ?
Rädslor - Svek
Mål för året - Göra mer på dagarna
Mest använda fras på msn - asså,chill,chili
Det första du tänker på när du vaknar - Vad jag ska göra under dagen
Bästa kännetecken - känd som REFLEXEN
Mest saknade minnet - Rhodos 02
Favorit; Färg - Brun, Svart
Mat - Pasta
Sport - Innebandy
Djur - Hund&Katt
Glass - Mint
Affär - Gina, Bikbok, h&m
Sallad - Grekisk
Skådespelare - Brad Pitt
Låt - I hate this part
Nummer - 8
Årstid - alltid sommar !
Parfym - Paris Hilton
Kroppsdel på motsatta könet - vadå ?
Vad vill du bli när du blir stor - Världsberömd
Hur vill du dö - Brevid mina nära och kära
Vem av dina vänner är mest högljud - Sara ;o
Vem får dig mest att skratta - Finns massa
Vem har du känt längst - Olivia
Vem är blygast - Känner bara tuffingar
Bästa känslan - Längtan
Värsta känslan - Svek
Vart vill du bo i framtiden - Utomlands, men ha lägenhet i Sthlm
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara -
Ojoj, uppsats?
Hur länge tror du att du kommer leva - Långt
Blivit dissad - Klart
Rymt hemifrån - Nje
Föreställt dig ditt ragg naken - Haha, vafaan nej ;o
Skolkat -  Aldrig
Tänkt på självmord - Absolut INTE
Sovit utomhus - Räknas tält?
Varit otrogen - Hur kan man vara otrogen utan att ha någon att vara otrogen mot?
Sett en död människa - Nein
Druckit alkohol - Men nej ;o
Ätit sushi - Ja, asgott
Varit på en scen - Hihi, ja
Snattat - Räknas det om man "råkade" :$
Blivit nerslagen - Nej, tack och lov

Dagen var med Sari och Emelie hemma hos Sara. Vi busade lite och sen tog vi bara det lungt.
När ja kom hem käkade jag och nu så har jag pluggat som fan, sv klar, engelskan jobbar jag på, det e prov imorn -.-
Imorgon har jag inget bestämt tänkte skicka ett sms till I, och kolla om hon kan. Skulle vela börja umgås med E också.
Fårse hur det blir. Kanske skriver mer ikväll.
Nu blir det choklad.

pusso

tilda

ps, like the design <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0