i love test

Du är utmanad! lägg upp en bild på din mobil och svara på dom här frågorna!

Bakgrundsbild? - från tema
Ringsignal? - Chariot
Hur mkt batteri just nu? - 58%

Ringde du senast? - pappa
Vad står de på ditt 5:e mottagna sms? - jag har precis börjat gå :) kan du möta mig? <3
Vem skickade de 12:e sms? - alice
Vad står de på ditt 10:e mottagna sms?- Nä, men ska gå och lägga mig snart för jag ska upp tidigt imorgon:S vad gör du? :)<3
Va står de på ditt 19:e mottagna sms? - Vfr då det är ju samma spel
Va står de i ditt första inkomna meddelande? - har eran mormor hemtelefon? :)
Vem är på 20:e plats i telefonboken? - emma §
Vad har du för kontakter på M? - M L Hem,magieh,mamma jobb,mammut,melinda,mirre,mollie,molly,mormor,måns
Hur många sms har du skickat samanlagt? - har raderat informationen (a)
Vad står det på din påminnelse? - va?
Har du privat nr just nu? Neps

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey igen. 10 minuter sen men ändå.
I love teeeeeeeest ;o <3 Är ett vädligt bra tidsfördriv. ;D
Jag ska nog ta upp lite grejer och fixa lite i mitt rum.
Sen kommer Bosse&Lotta så ska vi äta McDonalds och så ska vi ta hand om Tyra&Moa medans B,L är på Visning på ett hus i närheten. Moa är inte ens 1 år , och Tyra är 2-3 ?
Min sysslings kompis håller på att fixa designen på denna blogg. Tack <3
Den kommer bli skit snygg ;D
Mamma dampar om ja inte tar upp grejorna i trappen.
Har förresten bestämt me Sofia och Sara på torsdag. Najs ;D

Många Pussar

tiiiidldldia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0