kruml

Tjue, nya designen ÄGER rent utsagt!
Tack snälla!
B,L,M,T har nu åkt hem till sig men dom kommer imorgon också ;D
Sofie ringde och var här i typ en halvtimme,vi hoppade studsmatta och hade de kul
Imorgon blir det sari och emelie hemma hos mig :) Det blev inget på torsdag så det fick bli imorn istället. funnie bunnie
Sen när dom gått hem blir det väll återigen LÄXOR och annat skit ...
Jag börjar förresten 10.10 imorn, så ja bär mej av till min kära kompanjon och går väll ut me neman ?
Ska ringa min lilla kompis nu tror ja
Kollar på aik-rögle, aik leder såklart ;D Och kommer vinna (a)
Ska chatta lite mer med min lekkompisar :)

kisssssiiiies


thailand 09

tildua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0