Onsdag&Snö

heeeey onsdag!

massa snööööö, nästan sjukt att det kommer så snabbt,jag som vill ha vååååååååååår , jaja, imorn blir det väl ändå slask igen.. -.-
idag började vi 8.00 det  s u g e r  .  glosor tills idag och jag fick alla rätt (a) ' stolt '
efter skolan som vanligt ensam, pluggade en del, sen så åt vi mat, korvgryta, mums !
sen gick jag ut i snön, fan va skönt det var att bara ligga där xd jag gör inte det så ofta nu längre, man gjorde det mest när man va liten, minnen kommer tillbaka <3
nu sitter jag i sängen och tar det lungt fast jag har halva matteläxan kvar som ska vara inne imorn, faen, ja orkar bara inte mer läxor just nu  ! jag hatar att ha varit sjuk,
jag måste hitta någon att vara med imorgon, har inte vart med någon på hela jävla veckan och inte har ja bestämt med någon heller, jag har frågat alla, jag vet inte, det känns som bara allting e sjukt jobbigt . ere det här som kallas tonåring?


puss

matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0