Read it and leave it

Tjau Godingar!
Idag så hade vi halvstudiedag så vi sluta 20 i 11, jag åt mat i skolan sen så gick ja hem. Sen tbx till skolan och hade utv.samtal. Sen oick vi hem och bara tog det lungt. Sitter och chattar med Kiana sötnos<3
Ikväll är det inget kul på tv? Så det blir väll kära gamla datan dårå. Eller kanske kan öva lite på NO provet som jag ska ha på onsdag? Kan vara bra. Jag funderar på vad jag ska göra imorgon. Vafan,någon dag kan man väl någon vela vara med mig? Kanske kan fråga Isabel?
Jag kan ju sätta på tvn och kolla om det är något gammalt Top Model program? Vem vet, You never know.
Jag känner mig trött som jag vet inte vad. Kanske kan ta en liten nap ? men NEJ , usch :) mhih
Hur mycket jag än skriver känns det som om inläggen alltid blir så jädra korta... Kanske för att jag inte gör något på dagarna? Usch, det känns hemskt när jag säger så. Kan inte någon bara bli skickad från någonstans och komma och vara med mig varje dag efter skolan? Det skulle vara drömmen som blev sann. Är det någon som vill hjälpa mig med mitt problem? Är jag så hemsk?
Jag ska nog gå och tvätta ansiktet. Mina ögon håller på att stängas. Är det det som kallas "fyrkantiga ögon" ?
Jag förstår inte riktigt hur jag är längre. Jag tror jag måste ändra på mig. Får man mer kompisar om man ändrar sig på något sätt ? Undra om det funkar, ska nog testa. Jag undrar om livet ändrar sig då?

Förresten, vad mycket snö det är nu! Jag vill ju ha vår, vad hände ? Det kom så snabbt, jag som hade börjat använda min najsa vårjacka. Bajs
Jag har funderat på att färga håret. Typ glänsigare och lite ljusare. Eller kanske mörkare? Vad tycker ni? KOMMENTERA.

Ojoj, jag är verkligen sugen på att skriva idag alltså. Mest skit. Men allt betyder. Maha
Ville bara påminna om hur livet kan vara. När det inte är så "Perfekt" som vissa har det. Men tänk efter lite.. hm, hur har andra det? MAHA, det här blir värsta bibeln. Nej, nu får jag sluta. Usch

Så många frågar så lite svar

Pussar&Kyssar

eran bloggare. Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0