Shut Up And Drive

Hey Regnrusk!
Faen, vad hände med VÅREN!?
Usch, kom tillbaka. Det bara regnar och är svinkallt. Burr ! VÅR KOM TBX
Jaja, och dessutom är man ensam. Har faktist gjort en uppgift i svenskan, gick helt okej :)
Jag lyssnar som vanligt på det bästa som finns. MUSIK
Planerar med några tjejor att sova över nästa helg. Härligt att bara få vara med dom man trivs med bäst!
Mamma&Pappa e inte hemma så det blir isåfall FF ! ;o <3 Vi kommer ha det bäääääst bvänner <33333333
Emelie är festplanerare , eftersom det förmodligen blir DISCO. Yäääay!

 Tack mina vänner. Ni bygger upp mitt liv. Tack för att ni orkar med mig xd<3

Jag älskar er

kyssar

lilla tilda (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0