SO WHAT!?

Heeey Solstrålar!
Shit vilket härligt väder! Man blir bara glad av det här! Bara sol och imorse var det inte ett moln på himlen! Underbart
Slutade vid halv tolv ca. Slapp lite matte :D
Nu så diggar jag "Giftig" på Spotify, yeah !
Har precis kommit från Midsommarkransen. Var där med Alice&Sofie och käka muffins! Yummie! Sen köpte jag en liten present till Farmor som vi ska fira på Lördag somsagt. Dom kommer förresten snart, så ska jag följa med dom och handla lite.
Återigen, väldigt väldigt najs väder! Kan inte bara sluta säga det !

Tack alla som troget läser min (och alice) blogg.
Ska väll chatta lite, men sen kanske ta ett glas saft och sätta mig på verandan. Kan va najs.

VårKyssar

(klick it)
jag och lucas på elefanten Shirley i Thailand

matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0