Sovmorgon

Hej kära vänner!
Jag börjar 9.15 idag,vaknade vid halv 7 och kunde verkligen inte somna om... så då gick jag upp. Och nu har jag varit färdig i en timme.
Lyssnar på mjusic på Spotify.
Idag efter skolan så vet jag inte vad jag ska göra. Läxor finns ju alltid? Sv Läsuppgift ska vara inne på onsdag,det måste ja jobba på.
Idag är det förresten drama i sv, så jag ska otruligt nog spela "Urban". Juste, kan ju faktist följa med till trädgårdsmässan med farmor,mamma,mia, kan väll vara kul ? kanske inte xd
Ska nog ta en härlig tandborstning,stoppa in ett tuggummi och sen fixa allting klart. Sen går bussen 08.52.

Hugs<3
¨

Thailand 09, klick it


matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0