Tilda's

Heyy gott folk !
söndag, ingenting att göra. jag kan ringa flera kompisar,men jag pallar inte.
robinson sööööög igår, alltså det var verkligen för mycket! jag chattade istället med sara,vi hade seriöst damp. maha

jag längtar som faaan till nästa helg! min farmor&farfar kommer ner för att farmor fyller 60 och det ska bli riktigt skönt att få träffa dom. det blir stort partaj på lördagen, öppet hus,. så jag tillbringar väll hela dagen där antar jag :) as najs
sen på fredagen så blir det väll kompisar och innebandy kanske gäster också :)
i veckan så ska jag nog vara med några kompisar iallafall..
slutar 11.30 imorgon och på torsdag (a) men hemuppgifter blir det.. -.-
just nu kollar jag på gossip girl. ny upptäckt. det äger ! ;o
jag tror faktist att jag drar mig ur datan....
seya

matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0