TJATJA

Gokväll Världen

idag har jag varit förkyld,ont i halsen. hemma med mama som var ledig idag, som tur var. men jag har hållt igång, började segt med "vakna med the voice" sen kollade jag på "be cool" skit bra film, kan ja tipsa om,.
sen sa mamma åt mig och klä på mig,jag fick för mig att jag skulle sätta på mig finkläder, jag kände liksom inte för att sätta på mig flisen och mjukisarna. så de blev tights och blus, hehe :$
nu ska det bli god middag med familjen,kött och potatis, yummie
sen blir det "Patrik 1,5" som inte mamma,pappa och bröder har sett, men som visserligen jag har sett på bio. men den e härlig,och jag börjar nästan böla på slutet :$<3 härligt
vet inte om jag kommer imorgon i skolan, vi får se hur jag känner mig, just nu känns det som ett stort NEJ , men vi får se
gjorde förresten en bild på picnik idag som ja blev nöjd med och har skrivit ut,och ska rama in. lägger in den snart <3

pussiesandkissies
/ Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0